Nu Skall vi prova Telefon!!!


Klicka på bilden så länkas du till Testpilotbloggen,där du även kan hitta andras uppfattningar om denna produkt!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Vi har blivit uttagna!!

Nu ser jag fram emot att få testa dessa nya telefoner och se om de håller vad de utlovar..

Vi är en aktiv familj med små barn och jag som sköter ett företag delvis hemifrån har gjort att vi testat ett antal trådlösa telefoner som ej hållit måttet.

Har ju inte ens kunnat gå till postlådan under telefontider för att hämta posten då räckvidden inte varit tillräcklig!! Eller kunnat rasta hundar i regnet då telefoner har slutat fungera…..

Hoppas nu på snabb leverans av denna telefon som jag hyser stora förhoppningar till!!

Jag återkommer om denna produkt så fort vi fått hem den

// Linda




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0