Colour Catcher!!


Jag måste få rekommendera denna varmt!
Jag trodde inte denna produkten var så bra så jag
bestämde mig för att testa ordentligt.

En vit tröja i en röd färgad tvätt!!
När jag sedan till min stora förvåning får ut den
vita tröjan efter tvätten är den VIT & REN!
PRISET är 30 kr för 15 st.

Det känns som det är något man kan tjäna in genom att

1. Det blir mindre antal tvättar när du kan blanda kulörer.
Detta bidrar ju även till lägre elkostnad och vatten räkningen minskar.
2. Miljömässigt blir det ju bara vinst!
Mindre tvättmedel och sköljmedel blir skonsammare för miljön.
3.Tid!
Man behöver inte sortera efter både färg och grader, det minskade i alla fall min vanliga tvätt med ca
tre maskinkörningar!!

Mer tid över till barnen och mindre tid till att sköta hemmet!!
KAN JU BARA BLI PLUS POÄNG FÖR DENNA PRODUKT!!
+++++/Linda




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0